top of page

Lungime 6km;

Diferență de nivel 530m;

Durată parcurgere în urcare: 4 - 5h

Traseu de tip circuit ce oferă drumețului experința parcurgerii crestei expuse si spectaculoase a Pietrelor Albe.

Pentru a ajunge la marcajul circuitului trebuie sa urcăm din satul RăchiÈ›ele pe Valea Stanciului, trecem de Cascada Vălul Miresei È™i mai urcîm pe vale aprox 3 km unde întâlnim un sâlp cu săgeÈ›i indicatoare amplasat la marginea drumul, în apropierea minei de pe Valea Seacă. Punctul Galben ne conduce la dreapta pe drumul ce merge de-a lungul Văii Seci. Ajungem apoi în capătul văii unde este o porÈ›iune de grohotiÈ™, apoi intrâm în pădure după care ajungem în drumul foretier ce duce la Pietrele Albe dacă cotim dreapta. Marcajul nostru ne conduce apoi pe creasta Pietrelor Albe, intrând în pădure din când în când, părăsind la un moment dat muchia pietrelor È™i strâbate spre stânga o poiană mică apoi intrând în pădure. De aici mergem pe plat prin pădure pentru scurt timp, apoi coborâm pe un segment abrupt până în Poiana StâniÈ™oara. De aici intrăm din nou în pădure iar după o vreme ieÈ™im într-o zonă deschisa de pășune iar ăn scurt timp ajungem în punctul de unde am plecat iniÈ›ial.